ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Матеріал про їхній вчорашній інцидент із силовиками розмістив на своєму сайті російський телеканал Lifenews.

 

Про це повідомляє PRESS-ЦЕНТР.

 

У публікації російські журналісти назвали бурштинові копальні «рудниками» і написали, що нелегальні бурштинокопачі вийшли на мітинг у Рівному, а не у Дубровиці, як це було насправді. Але потім навели думку про конфлікт голови Дубровицької райдержадміністрації Сергія Киркевича, що, швидше за все, означає те, що журналісти Lifenews вважають Дубровицький район – районом Рівного, а не Рівненської області.

 

Читайте також "Легалізація" бурштинового бізнесу: спецпризначенці Авакова стріляють по людях. Є поранені

 

У решті публікації російського телеканалу – подана інформація, переписана із місцевих ЗМІ Рівненщини, та розміщене відео конфлікту, взяте з Youtube

Поділитися в соціальних мережах

Коментувати

Огляд популярних новин
Читайте також - Суспільство

Обговорюють і коментують
Напишить свій коментар
  • Коментарі 0
  • Правила коментування
  • Гість
  • Коментувати