ПОВІДОМЛЕННЯ

«Керівництво» псевдореспубліки видало черговий «наказ»: з метою захисту національної безпеки заборонити усі українські Інтернет-видання. Бо, мовляв, вони надають інформацію «із порушенням законодавства ЛНР».

Серед провідних вітчизняних онлайн-ЗМІ, як от «112 канал», «5 канал», ТСН, fakty.ua та навіть ВВС та «Радіо Свобода» в «чорний список» потрапив і PRESS-ЦЕНТР. Виявляється, наше видання разом із іншими «чинить шкоду здоров’ю дітей». Принаймні, так вказано у «ЛНРівському законі».

Окупанти, складаючи цей закон, перевершили самих себе, включивши до переліку навіть видання, які належать донецькому олігарху Ринату Ахмєтову та біглому поплічнику Януковича – Сергію Курченку. Список зі 113 заборонених видань складений за алфавітом, та в кінці його автори вирішили дописати «курченківський» forbes.net.ua. Очевидно, одразу забули або вагалися, чи варто.

Читайте також: «ДНРівські» попи змушують школярів каятися у гріхах і вчать мститися за вбитих 

«Наказ» зареєстровано ще 30 грудня, але лише зараз він набрав чинності. Згідно з ним, від провайдерів вимагають закрити доступ мешканцям окупованих територій до зазначених ресурсів впродовж тижня. Контролювати виконання «наказу» буде сам «міністр міністерства інформації, друку та масових комунікацій ЛНР» В.І. Столяренко. А щоб чогось не проскочило, в тамтешньому «міністерстві» створили цілий відділ чиновників, які цілодобово моніторитимуть Інтернет. Пропонуємо вашій увазі повний перелік видань, котрі потрапили під «санкції «ЛНР»:

 

 

 

До речі, українські телеканали в «ЛНР» заборонили ще в листопаді минулого року. Щоправда не всі, а лише К1, К2, М1, М2, «Перший національний», а також телеканал «Донбас» і «ЛОТ «Сєвєродонецьк».

Мирослава БЗІКАДЗЕ.

Читайте також: Останні події в зоні АТО

Поділитися в соціальних мережах

Коментувати

Огляд популярних новин
Читайте також - Особлива тема

Обговорюють і коментують
Напишить свій коментар
  • Коментарі 0
  • Правила коментування
  • Гість
  • Коментувати